Sunday, December 23, 2012

SINGKAT

Lamanyaaaaaaaaaaaaaaaaa tidak ber-blog ! kurang seminggu mahu setahun tidak update entry. *kau bukan ada follower pun rubi!* Idea sering berlegar legar pada ruang minda namun masa sangat mencemburui. Kerja yang berlambak lebih cempuru padaaku sebenarnya. Tahun 2012 yang penuh suka duka gembira tangis tawa sedih. Aku menjad isemakin berusia untuk tahuntahun berikutnya. Semoga aku menjadi khalifah yang lebih mengagungkan PenciptaKu. Amin -.-
2013. Mahu bisa lebih aktif selepas ini. Sekeliling aku punya cerita, akan aku kongsi luah hampir semuanya disini kerana aku semakin malas mencoret pada buku. Ingin menjerit pada masyarakat sepertinya kurang siuman, maka aku akan berbicara dengan jejariruncing lincah menekan kekunci = update entry !
InShaaAllah ;)

No comments: