Sunday, December 23, 2012

KEHENDAK-NYA

SEMUA BERLAKU DENGAN KEHENDAK-NYA
Bengang ! satu entry siap untuk di-post, entah mana silapnya entry hilang kemana pun tak tahu. Rasa nak mencarut pun ada.Tarik nafas dalamdalam hembus perlahanlahan. ‘Ya Allah, mana pulak entry tadi nih. Tadi sudah siap save, tinggal post seja lagi’ Aku makin petah berbicara, jejariruncing mula berlari laju pada papan kekunci. Masih meletak harapan akan menjumpai entry tadi. Selesai sepuluh minit. SEPULUH MINIT OKEH?! Putusasa ~_~ rasa mahu menangis pun ada T_T, kemudian aku berfikir sejenak, “Bila Allah tidak mengingikan sesuatu, pasti tidak Dia membenarkannya berlaku” dan AKU REDHA (:
PSST : sebenarnya entry aku yang lepas tu tajuknya BERTUHANKAN CINTA. Entry pasal segilintir anak muda yang cintanya pada bukan yang sepatutnya sehingga taksub. Aku jelek melihat senario ini. Cukup sampai disini. *tidak mahu entry ini hilang lagi jika aku terus bercerita perihal orang lain -,-*

#JIKA ALLAH TIDAK PERKENAN IA UNTUK BERLAKU, MAKA IA MUSTAHIL UNTUK BERLAKU.

No comments: