Monday, October 17, 2011

Konvo Konvo Konvo !

Semua sibuk dengan konvo . Aku ? Konvo bulan disember nih . Surat dah dapat, jawapan tak hantar lagi :) takpa ! Dateline 1 november nanti . Esok2 la aku faks kn jawapan tuh eh . Dalam sibuk2 nak tempah tiket semua, kawan2 lain sibuk sama nak buat senarai ahli keluarga yang datang tuk rai antara hari bersejarah dalam hidup dorang kan :DD tapi aku ? Semoga aku kuat untuk melalui sebab mama ngan ayah tak dapat nak datang . Tapi aku masih boleh tersenyum ^_________^ Mungkin bukan rezeki aku tuk mama ngan ayah datang tengok aku naik pentas senyum2 tangkap gambar semasa majlis konvokesyen nanti . 




Mesti nanti nangis2 gembira2 teruja2 sorang2 . Ta dapat share ngan mama ngan ayah directly . Cuba senyumm lagiiiiiii ^____________________^"

**with love : rubi (:

No comments: