Sunday, October 9, 2011

9.10.11

semua kerana tarikh 9.10.11. Ramai merancang nak buat satu memoriable event la apa la dengan date nih. Aku ? Nak jugak tapi takdela formal sangat. Nak dijadikan cerita pagi2 lagi aku dah kena hempap dgn c baby *adik bongsu aku* Nak kejut pun ada cara tersendiri. Inilah cara dia. Saborr jelahh ~ 


baby : kakkkk ! bangunn lahh .. dah pagi nihh .. Nak makan kfc .. nak makan kfc .. 
aku : hmmm ~ *malas giler nak bangun .. amik alarm tengok baru kul7.45 pagi kot*
baby : bannguuuuuuuunnn !!


Nak tak nak, aku kena bangun jugak. On the spot plan g lunch kat kfc rini. OK !


Dipendekkan cerita lunch time pon sampai la. Ini antara gambar2 kami. Gembira sakan c baby makan dinner plate combo tomyam sorang2. Memang perut getah budak kechik nihh .. 











hehe .. sukeenyee dia :)




**with love :: rubi :) 

No comments: