Sunday, March 13, 2011

siapa anak kecil ?

selepas seminggu meninggalkan dunia hospital akhirnya aku dan rakan lain memulakan tugas seperti biasa . dan seperti biasa jugak la kami akan membuat bising dalam physio department tuh . kami anak kecil ? yang pastinya bukan anak kecil lagi tapi perwatakan kami yang terlalu riang membuatkan department kami tuh sunyi sealam dengan ketiadaan kami . *bukan cakap nak puji diri sendiri tapi ini diakui sendiri oleh terapis + student kolej lain .
 sayangla kat korang ! 
buat sekian kalinya , penempatan dua minggu kali ni aku akan ditempatkan dalam 
neuro ( stroke ) . huhu ! blllllluuuuuuuuuuuur ~~ tu komen pertama untuk hari pertama selepas seminggu bercuti sakan . haish =_="



hari ni bosan sangat2 walaupun stroke patient yang datang memang sangat ramai . dah keje ofis hour so kena tunggu jugak jarum kat jam dinding tu tuju ke nombor 5 . aku macam biasa dah lepak2 dengan kawan setilam + sebantal + sekepala + sepinggan +sesudu aku . nak dipendekkan cerita semua aku adalah dorang AKMA NADILA dan IVY STEFFY. dan semua dorang adalah aku . dah jumpa 3 orang ni kepala 3 boleh jadi satu . bagi kami tak ada yang mustahil . haha . bila masa kami nak tunggu pesakit kami buat rawatan , kami terpandang seorang budak lelaki kecil lam lingkungan umur 3/4tahun pakai baju kaler oren . memang menyerlah . kami pon apa lagi , dengan ilmu keSENGALan yang kami ada kami pon mula la nak buat kacau dengan budak tu . comel sangat . memang geram nak cubit la kalau dapat . huuu . siap tunjuk penumbuk dengan budak kecik tuh . tp respon yang kami terima memang mengecewakan . udak tu pandang tanpa ad apa2 perasaan . takda respon langsung ! geram punya pasal aku pon cakap la kat akma nadila nih 

aku : dila, law dila dapat wat budak kecik tuh nangis . bb bagi dila rm5 : ) haha

then kawan2 len gelak termasuk terapis sekali gelakkan aku .

tak cukup 5minit pastu , aku yang tengah bagi senaman kat pesakit tadi tergamam bila aku tengok si budak kecik baju oren tu adalah cucu kepada pesakit yang aku tengah bagi senaman tu . paling tak boleh diterima akal bila ibu dia adalah wanita yang berdiri sebelah aku bila aku nak ambil bacaan tekanan darah tuk si datuk kepada si budak kecik baju oren tuh ! apalagi . aku dengan muka yang tak berapa nak terkejut buat muka selamba then blah camtuh je . memang malu la wey (^^_) hahaha . nak taknak aku kena jugak berdepan dengan mak si budak kecik baju oren + si budak kecik baju oren dan datuk dia sekali . haish ! 

*ni la padahnya kalau perangai tuh taknak berubah jadi dewasa sikit . haha . padan muka siapa ? padan muka aku dan kawan2 aku : D

ni la mysoulmate now . i love u guys !


No comments: